Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО COVID-19
ВИБОРИ 2020
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Захист прав споживачів
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації
Загальна інформація
Новини
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Документи
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Новини
Нові правила видачі посвідчення водія мають за мету підвищити якість навчання майбутніх кермувальників
Середа, 02 вересня 2020, 08:12

У п'ятницю, 28 серпня, в територіальному  сервісному центрі МВС селища міського типу Баришівка відбулась прес-конференція начальника Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Миколи ГОРБОНОСА.

Йшлося про новації у процедурі складання іспитів для отримання права керувати транспортним засобом,  у видачі посвідчення подія і про спрощення підтвердження водійського стажу.

Також під час зустрічі з представниками засобів масової інформації Микола Горбонос розповів про співпрацю РСЦ ГСЦ в Київській області з органами місцевого самоврядування, поінформував, як працюють сервісні центри Київщини в умовах карантинних обмежень та про розширені можливості для клієнтів сервісних центрів МВС,  що доступні громадянам через онлайн-сервіси.

Тож які зміни відбулися?

Міністерство внутрішніх справ України 22 травня 2020 року наказом N408 затвердило зміни щодо прийому практичного іспиту. 17 липня 2020 року наказ набрав чинності. Відтоді сервісні центри МВС приймають іспит з водіння виключно в два етапи з обов'язковою відеофіксацією процесу іспиту. І якщо раніше від відеофіксації кандидат у водії міг відмовитися, то за новими правилами, у разі незгоді з фіксацією, іспит не проводитиметься. Ще одним нововведенням запроваджені часові рамки практичного тестування. Донедавна загальна тривалість практичної частини іспиту для отримання посвідчення водія становила до 15 хвилин. Тепер екзамен має тривати щонайменше пів години, а максимально — до години: іспит на автодромі розрахований на 10 хвилин, а в міських умовах не менш ніж на 20 хвилин. Відповідно до цих вимог іспит з практичної частини істотно змінився і став ретельнішим та якіснішим.

А відтак слухачам автошкіл необхідно відповідально готуватися до іспиту з водіння і не сподіватися на щасливий випадок.  Для успішного складання іспитів на право керування транспортним засобом мінімальний теоретичний навчальний курс в автошколі становить 100 навчальних годин (по 45  хвилин), а курс із водіння повинен бути не менше 40 годин.

Як зазначив під час прес-конференції начальник регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос, такі новації суттєво зменшать кількість водіїв з мінімальними знаннями Правил дорожнього руху та відсутністю практичних навичок з водіння, що, в цілому, дозволить знизити аварійність на дорогах України і підвищити культуру водіння.

Крім того, наказом №408 передбачено, що фото- і відеофіксація практичного іспиту відбувається від початку кожного іспиту та триває безперервно аж до його закінчення. Так  врегульовано питання щодо оскарження результатів іспитів: це можна зробити протягом десяти робочих днів після його складання, використавши відеозапис як доказовий матеріал.

«Також прописано нормативно, за яких умов припиняється іспит. Зокрема, якщо особа, яка його складає, користується додатковими електронними приладами або матеріалами-підказками. А ще наказом визначено підстави для анулювання посвідчення водія. Це відбувається, якщо водій надає підроблені чи фіктивні документи або його позбавляють права керувати у період дії тимчасового посвідчення. Йдеться про посвідчення водія, що його видають на два роки. У такому випадку потрібно повторно складати іспити — і теоретичну, і практичну частини. Після цього посвідчення водія знову видають на два роки», - додав Микола Горбонос.

За його словами, деякі нововведення впивають і на викладацьку діяльність інструкторів автошкіл. Адже погані результати складених з першого або з другого разу іспитів в сервісних центрах МВС їхніми випускниками свідчитиме про прогалини в педагогічному складі навчального закладу з підготовки та перепідготовки водіїв і, як наслідок, на атестацію інструкторів. Тому така своєрідна конкуренція на ринку надання послуг автошколами залишить лише найкваліфікованіших фахівців та найрейтинговіші школи.

Змін у прийомі теоретичної частини не відбулося. Як і раніше, іспит складається з 20 запитань і з 2017 року теж проходить з відеофіксацією процесу. Допускається не більше двох помилок. У разі, якщо неправильних відповідей більше, екзамен вважається не зданим і учень приходить на повторний іспит через 5 днів на 6, не враховуючи дня здачі попереднього. До екзамену з водіння допускаються кандидати у кермувальники лише після успішного складання теорії.

Також начальник РСЦ ГСЦ МВС в Київській області нагадав, що у зв'язку із запровадженням інших часових відрізків на прийняття іспиту з водіння і карантинними обмеженнями, діє обов'язкова попередня особиста реєстрація громадян в електронній черзі на отримання послуг в сервісних центрах МВС з отримання та обміну посвідчення водія, а також реєстрації/перереєстрації транспортного засобу - для уникнення скупчення великої кількості людей в приміщеннях. У зв'язку з цим спроможність  сервісних центрів МВС з травня 2020 року суттєво знизилася і нині в деяких ТСЦ МВС Київщини спостерігаються черги на кілька днів наперед з бажаючих здати екзамени і отримати посвідчення водія.   Зареєструватися на прийом до сервісних центрів Київської області можна через спеціальний функціонал на сайті Головного сервісного центру МВС «Запис в Е-чергу» - до ТСЦ, які оснащені системою електронної черги, та у телефонному режимі – до тих центрів, де такої черги не передбачено. Онлайн-система під час заповнення спеціальної форми сама повідомить користувачу варіанти можливого запису. Також в регіональному сервісному центрі ГСЦ МВС в Київській області діє своєрідний контакт-центр, завдяки роботі якого потенційні клієнти сервісних центрів  Київщини можуть не лише записатися в онлайн-чергу на отримання послуг, а й отримати усю необхідну інформацію та вичерпну фахову консультацію і допомогу спеціалістів.

З вами завжди на зв’язку за номером телефону: (044) 290-37-90

 
Завжди давайте людям трохи більше, ніж вони очікують
Понеділок, 31 серпня 2020, 07:54

Одного разу Нельсон Босвелл, автор книги з мотивації та комунікації, сказав: «Є маленьке, проте важливе правило: завжди давайте людям трохи більше, ніж вони очікують». Працівники територіальних сервісних центрів МВС в Київській області у своїй службовій діяльності завжди керуються цим «золотим» правилом і упродовж майже п’яти років результатами роботи підтверджують, що рівень обслуговування відвідувачів в сучасних сервісних центрах МВС є одним з кращих зразків надання якісних державних послуг на території Київщини.

Сервісні центри МВС – це не лише, власне, послуги, а передусім постійна професійна комунікація з клієнтами: з дотриманням етичної поведінки та стандартів спілкування.

З 20 липня в регіональному сервісному центрі ГСЦ МВС в Київській області (філії ГСЦ МВС) запроваджено єдину телефонну лінію для надання клієнтам довідкової інформації, консультацій, а в умовах карантинних обмежень - для здійснення запису до онлайн-черги на отримання послуг в територіальних сервісних центрах Київщини. У безпосередній телефонній комунікації з громадянами задіяні фахівці майже всіх секторів і відділів РСЦ ГСЦ МВС.

Днями для підвищення якості інформування та консультування додзвонювачів у сервісному центрі з дотриманням обов’язкових санітарних та протиепідемічних заходів проведено тренінг «Телефонна комунікація: спеціальні вміння працівників контакт-центру і стратегія роботи з абонентами». За основу для занять взято рекомендації посібника «Стандарти комунікації з клієнтами сервісних центрів МВС» та програму, що її розробила команда агенції “Republic”, яка спеціалізується на державних комунікаціях і допомагає будувати довіру до державного сервісу та знаходити спільну мову працівників державних організацій з громадянами.

Головний спеціаліст із зв’язків з громадськістю регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Світлана Полин запропонувала учасникам тренінгу розглянути реальні ситуації телефонного спілкування з потенційними споживачами послуг, приклади ведення діалогів та знайти оптимальні шляхи розв’язання конфлікту.

«Ми завжди маємо пам’ятати, що громадяни, які звертаються до сервісних центрів МВС, можуть нічого не знати про графік роботи центрів, про послуги, які ми надаємо, алгоритм їх надання, або ж про перелік документів, необхідних для отримання послуг. Тому потрібно професійно надавати розгорнуту інформацію. І головне – ми ніколи не кажемо нашим потенційним клієнтами «ні». Ми шукаємо можливості та пропонуємо варіанти розв’язання їхніх проблем. Адже, за словами консультанта з питань управління Пітера Друкера, якість сервісу – це не те, що ви в нього вкладаєте, а те, що клієнт з нього отримує», - наголосила Світлана Полин.

Як у телефонному режимі розпізнавати типи поведінки і правильно спілкуватись з людьми, як реагувати на їхні запити і настрої, яким чином оптимально знайти правильні відповіді на запитання, що цікавлять громадян, які лексичні форми використовувати під час звернення до клієнта та як перевершити очікування відвідувачів, запропонувавши додаткові послуги? У щоденній роботі працівники регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області навряд чи замислюються над такими деталями. А вони надто важливі, адже у сукупності вони формують той імідж, що залишиться з клієнтом до наступного візиту в сервісний центр МВС. Зосередитися на цьому та побачити себе і свою комунікаційну поведінку, так би мовити, з боку, побувати в образі додзвонювача і відчути на собі, як працюють колеги, учасникам занять допомогли спеціально змодельовані вправи.

 
Вітання
Четвер, 20 серпня 2020, 11:12

Друзі! Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Київській області вітає вас з прийдешнім державним святом – Днем Незалежності України, святом української державності.

Це не просто День народження держави. Це свято пам’яті про багато поколінь наших предків, які творили націю і боролися за незалежність.

День 24 серпня 1991 року став переломним в історії нашого народу, точкою відліку, з якої розпочала свій поступ у майбутнє вільна, суверенна Україна. У серцях нашого народу серпнева блакить неба і жовтогарячий зерновий лан зливаються барвами української державності у символ свободи та праці.

Новий рік для України – це рік важливих змін, пора сподівань і надій. Нехай усі вони справдяться, добрі починання дають щедрі плоди, над нашою державою хай засяє сонце миру, а в житті кожного побільшає добра. Бажаємо незламної віри у щасливу долю України!

Сервісні центри МВС святкуватимуть День Незалежності разом з вами!

  • Головний сервісний центр МВС та регіональні сервісні центри МВС не працюватимуть 22, 23, 24 серпня. З 25 числа – встановлений режим роботи.
  • Територіальні сервісні центри МВС у суботу, 22 серпня працюватимуть з 9:00 до 16:45.

23 (у неділю), 24 (у понеділок), 25 серпня (у вівторок) адміністратори відпочиватимуть, а в середу 26 серпня з 9-ї ранку чекатимуть на вас!

 
Спрощено підтвердження водійського стажу
Вівторок, 21 липня 2020, 09:10

Відтепер підтвердити навички керування стало простіше. Адже перелік необхідних документів розширено. Сьогодні, 17 липня,  набрав чинності наказ МВС від 22 травня 2020 року № 408. Він затверджує одразу дві нові Інструкції:

  • «Про порядок приймання іспитів для отримання права керування транспортними засобами та видачі посвідчень водія», яка вдосконалює процедури видачі посвідчення водія, а також більш докладно регламентує їхнє проведення;
  • «Про використання технічних засобів контролю під час складання іспитів (у тому числі фото- та відеотехніки), збереження отриманої за допомогою них інформації та доступ до неї», яка регламентує порядок застосування технічних записів контролю.

Основні нововведення:

  • при отриманні категорій ВЕ, С1Е, СЕ, D1E і DE  можна підтвердити наявність навичок керування транспортними засобами  за будь-якою з категорій В, С1, С, D1 і D. Крім того, збільшується максимально допустима перерва в навичках керування — до трьох місяців;
  • підтвердити навички керування транспортним засобом можна також документом на право власності транспортного засобу іншого з подружжя, та документами, що підтверджують позику, оренду, лізинг, або тимчасовим реєстраційним талоном;
  • у разі відкриття двох і більше категорій теоретичний іспит складається один раз за екзаменаційними білетами вищої категорії;
  • іспит припиняється, якщо особа користується додатковими електронними приладами або матеріалами, підказками тощо;
  • тривалість кожного етапу проведення практичного іспиту: на майданчику — не менше 10 хв, на дорозі — не менше 20 хв, а загалом — не більше години;
  • можливе відхилення від маршруту проведення практичного іспиту, якщо на ньому подальший рух неможливий (транспортний затор, дорожні роботи, ДТП тощо);
  • фото-, відеофіксація відбувається від початку кожного іспиту та ведеться безперервно до його завершення;
  • результати іспитів протягом десяти робочих днів можна оскаржити;
  • встановлені підстави для анулювання посвідчення водія (у разі позбавлення права керування отриманого вперше, надання фіктивних документів тощо);
  • можливе виключення наявної категорії, якщо медичною довідкою вона не підтверджена. І поновлення її у разі надання нової медичної довідки, якщо придатність до керування відновлена.

Нагадуємо, що  на сайті Головного сервісного центру МВС можна ознайомитись із маршрутами для удосконалення навичок керування транспортними засобами, а також перевірити свої знання ПДР на онлайн-тренHYPERLINK "http://pdr.hsc.gov.ua/test-pdd/uk/"ажHYPERLINK "http://pdr.hsc.gov.ua/test-pdd/uk/"ерHYPERLINK "http://pdr.hsc.gov.ua/test-pdd/uk/"і.

Щодо отримання чи обміну посвідчення водія звертайтеся за телефоном контакт-центру: (044) 290–19–88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС.

 
Замовляйте посвідчення водія, виданого вперше на 2 роки, онлайн
Середа, 08 квітня 2020, 08:28

Нещодавно водіям, в яких у період карантину закінчився 2-річний термін дії посвідчень водія, надана можливість замовити їх обмін онлайн через Електронний кабінет водія, завантажити та користуватися новим е-посвідченням водія через додаток «Дія», а пластиковий документ отримати в обраному територіальному сервісному центрі МВС у зручний час після офіційного завершення карантину.

Наразі ми пропонуємо ще один варіант отримання цієї послуги.

Відтепер, якщо водій при замовленні обміну посвідчення водія вЕлектронному кабінеті водія обере місцем отримання документу черговий територіальний сервісний центр МВС, він зможе користуватися е-посвідченням водія через додаток «Дія» і отримати пластикове посвідчення водія під час карантину. На Київщині черговим сервісним центром МВС визначено сервісний центр, що в місті Буча (ТСЦ МВС № 3247, вул. Депутатська, 1В). Телефон  для довідок: (04597) 4-00-30.

Для обміну посвідчення водія, отриманого вперше на 2 роки, необхідно:

  • зайти в Електронний кабінет водія, обравши зручний спосіб ідентифікації – за допомогою КЕП, BankID або MobileID;
  • перейти в розділ «Електронні послуги» та обрати пункт «Електронні послуги»;
  • перейти на сторінку «Відновлення та обмін посвідчення водія»;
  • заповнити обов’язкові поля та прикріпити сканкопію медичної довідки з обох сторін (формату .pdf);
  • обрати:
    • зручний територіальний сервісний центр МВС (в т. ч. й той, що наразі є черговим) – якщо під час карантину користуватиметесь е-посвідченням, а пластикове посвідчення водія буде видано після закінчення карантину;
    • черговий територіальний сервісний центр МВС – якщо бажаєте отримати пластикове посвідчення водія до завершення карантину;
  • підписати заяву за допомогою КЕП;
  • сплатити за послугу особистою банківською картою;
  • перевірити надходження на свою електронну пошту квитанції про сплату за послугу;
  • після отримання на свою електронну пошту листа від ТСЦ МВС про обробку заявки, необхідно направити у відповідь номер квитанції про сплату послуги;
  • після оновлення посвідчення водія в Електронному кабінеті водія, нове е-посвідчення водія – з терміном дії 30 років, з’явиться в застосунку «Дія» протягом доби;
  • надавши адміністратору необхідний пакет документів, отримати готове посвідчення водія можливо залежно від попереднього вибору:
Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 34