Головна
Новини
Новини Володарщини
Інші новини
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО COVID-19
ТУРИЗМ
Виступи. Інтерв’ю. Привітання
Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Економіка
Інвестиційно-привабливі об'єкти
Соціально-економічний розвиток
Закупівлі
Оголошення
Захист прав споживачів
Громадянське суспільство
Політичні партії
Програма співпраці
Громадські організації
Політично-консультативна рада
Громадське обговорення
ГРОМАДСЬКА РАДА
Склад ради
Положення та регламент
Документи
Новини
Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації
Загальна інформація
Новини
Перелік послуг
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Здійснення регуляторної діяльності
Державна служба
Е-декларування
Конкурс "Кращий державний службовець"
Оголошення
Запобігання проявам корупції
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРУПЦІЮ
Інформація
Житлово-комунальне господарство
Сектор містобудування та архітектури
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Інформація
Фінансове управління
Сфера земельних відносин
Сільське господарство
Управління соціального захисту населення
Цивільний захист та безпека життєдіяльності
Відділ культури
Служба у справах дітей та сім'ї
Молодь і спорт
Освіта
Володарське відділення поліції
Прийом громадян
Інформація
Управління Пенсійного фонду
Графіки прийому
Новини
Інформує Казначейство
Податкова служба
Управління юстиції
РАЦС
Юридичні консультації
ДВС
Методичні рекомендації
Державна реєстрація НПА
Володарське бюро правової допомоги
Охорона здоров'я
Моє село - краплиночка на карті
Служба 101. Володарський РС ДСНС
ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ
Уповноважені органи з питань пробації
Інформація
Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості
Регіональний сервісний центр МВС
Взаємодія з правоохоронними органами
Протидія домашньому насильству
Європейська та Євроатлантична інтеграція України
Україна - НАТО
Європейська інтеграція України

Авторизація



Новини
Понад тисяча водіїв отримали допуск до перевезення небезпечних вантажів
Вівторок, 05 листопада 2019, 14:20

Нинішнього року Регіональний сервісний центр МВС в Київській області видав 1 172 свідоцтва про допущення автотранспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів. Також 1 132 кермувальника пройшли спеціальну підготовку та отримали відповідні документи, які дозволяють цим водіям керувати вантажівками з небезпечними речовинами, матеріалами, виробами та відходами. За певних обставин такі вантажі під час перевезення можуть спричинити пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об’єктів, завдати матеріальні збитки й шкоду довкіллю, а також призвести до травмування, отруєння людей і тварин. Тому автомобілі, що перевозять небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам державних стандартів, норм безпеки, охорони праці та екології, а також мати відповідне маркування і Свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів, а водії – відповідний документ про закінчення навчання.

До підготовки (перепідготовки) допускаються особи, які мають водійський стаж не менше трьох років та посвідчення на право керування транспортними засобами відповідної категорії.

Після проходження курсу та одержання позитивних підсумкових результатів водії допускаються до іспитів.

Для складання іспитів до РСЦ МВС необхідно подати наступні документи:

  • заява на оформлення та видачу ДОПНВ-свідоцтва про підготовку водія;
  • свідоцтво про закінчення спеціального навчання;
  • екзаменаційна картка;
  • посвідчення водія;
  • медична довідка встановленого зразка (форма N 083/о);
  • паспорт або документ, що його замінює (ID-паспорт надається разом із довідкою про реєстрацію місця проживання особи);
  • копія трудової книжки (для водіїв, направлених на спеціальне навчання юридичними особами, – подання суб’єкта перевезення небезпечних вантажів про направлення на спеціальне навчання);
  • копія ДОПНВ-свідоцтва (у разі перепідготовки);
  • квитанції про сплату вартості за надання адміністративної послуги та бланкову продукцію.

Після успішного складання іспиту Регіональний сервісний центр МВС в Київській області видає ДОПНВ-свідоцтво про підготовку водія, термін дії якого становить п’ять років. Вказаний термін продовжується на наступний п’ятирічний період, якщо протягом останнього року дії документа водій пройшов курс перепідготовки та успішно склав іспит.

Для отримання або продовження свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів власник транспортного засобу, перевізник або уповноважена ним особа може звернутись до будь-якого територіального сервісного центру РСЦ МВС в Київській області, розташованого на території Київщини.

Перевірка відповідності конструкції транспортного засобу та спеціального обладнання вимогам ДОПНВ проводиться відповідальним працівником ТСЦ шляхом візуального огляду. Елементи конструкції транспортного засобу, які перевіряються під час перевірки визначаються за таблицею контрольних перевірок, про що складається відповідний акт. За результатами перевірки посадова особа ТСЦ видає (продовжує) власникові транспортного засобу, перевізнику або уповноваженій ним особі засвідчене особистим підписом та печаткою ТСЦ Свідоцтво. Воно видається на строк, який не повинен перевищувати строку дії протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, виданого суб’єктом здійснення обов’язкового технічного контролю. Огляд транспортних засобів та розгляд документів з оформлення Свідоцтв поданих до ТСЦ здійснюється в строк не пізніше десяти робочих днів з дати реєстрації заяви.

Як мають бути обладнані вантажівки, які документи потрібно підготувати для отримання Свідоцтв на автотранспорт і для водіїв та скільки коштують послуги, читайте тут. Також  є зразки заяв, методичні рекомендації з питань оформлення Свідоцтва та Інформаційна картка надання адміністративної послуги.

Маєте запитання — ми постійно на зв’язку!  Звертайтеся за консультаціями за номером телефону (044) 290 19 88 або на офіційну сторінку в Фейсбук.

 
Змінились процедури видачі посвідчень водія, підготовки водіїв та акредитації автошкіл
П'ятниця, 25 жовтня 2019, 13:54

Постанова Кабінету Міністрів України від 03 квітня 2019 р. № 320 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”набрала чинності 19 жовтня. Зміни стосуються, передусім, майбутніх водіїв та автошкіл. Передбачені постановою заходи забезпечують зменшення адміністративного тиску у сфері підготовки водіїв транспортних засобів, спрощують процедуру акредитації закладів, удосконалюють процедуру отримання та обміну посвідчення водія.

Основні нововведення, які стосуються процедури підготовки водіїв:

  • допускається індивідуальний порядок підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв;
  • практичний іспит складається в територіальному центрі МВС, в якому успішно складено теоретичний іспит;
  • термін дії свідоцтва про закінчення автошколи скорочено з 10-ти до 2-х років;
  • можливість застосування фото- та відеофіксації під час складання іспитів;
  • свідоцтво про закінчення закладу з підготовки, перепідготовки й підвищення кваліфікації водіїв в паперовому вигляді випускникам автошкіл не видається, натомість воно в електронному вигляді вноситься закладом до Єдиного державного реєстру МВС.

Крім цього, в процедурі взаємодії територіальних органів з надання сервісних послуг МВС із закладами з підготовки водіїв запроваджено електронний обмін інформацією. Викладачі та інструктори з водіння будуть зобов’язані вносити у спеціальний електронний журнал інформацію про час проведення теоретичних та практичних занять, а також транспортний засіб, на якому здійснюватиметься практичне заняття. Нововведення покликане покращити організацію навчального процесу та запровадити моніторинг за навчанням кожного слухача.

Нормативними змінами також передбачено, що всі випускники, які закінчили навчання з підготовки водіїв у закладах професійно-технічної освіти, допускаються до складання іспитів без додаткового навчання в автошколі.

Також змінилася процедура акредитації автошкіл. Відбулася передача функції акредитації закладів від Головного сервісного центру МВС до регіональних сервісних центрів МВС, що дало можливість скоротити час проходження цієї процедури, оскільки документи розглядатимуться за місцем розташування таких закладів, до того ж, це дозволить суб’єктам господарювання заощадити кошти на транспортних витратах.

Ураховуючи викладене, з 19 жовтня 2019 року:

— заяви про затвердження робочих програм і планів закладу подаються до РСЦ МВС (за місцезнаходженням закладу);

— заяви про проведення обстеження матеріально-технічної бази закладу подаються до ТСЦ МВС (за місцезнаходженням закладу);

— заяви та відповідні матеріали для проведення державної акредитації закладу подаються до РСЦ МВС (за місцезнаходженням закладу).

Постановою також передбачено, що сертифікати про державну акредитацію, видані після 5 липня 2016 року закладам, акредитованим Головним сервісним центром МВС, вважаються безстроковими.

 
У сервісних центрах МВС запрацював сервіс моментального сурдоперекладу для клієнтів з вадами слуху
Понеділок, 30 вересня 2019, 10:47

У 1951 році на честь заснування Всесвітньої федерації глухих в останню неділю вересня було вирішено відзначати Міжнародний день глухих. Дню інклюзивності вже традиційно передує Міжнародний тиждень глухих і з цієї нагоди сервісні центри МВС запустили сервіс для спрощення обслуговування клієнтів з вадами слуху. Технологічне нововведення надає можливість людям з інвалідністю без будь-яких обмежень отримувати адміністративні послуги в найбільших сервісних центрах МВС Львівської, Одеської, Харківської, Дніпропетровської областей та міста Київ.

Пілотний запуск інклюзивного проекту відбувся в столиці. Нечуючі клієнти з 26 вересня можуть отримати якісну консультацію в територіальному сервісному центрі МВС № 8043 за адресою: пр-т Степана Бандери, 26 В, ТЦ «Метро».

“Інклюзивність – це принцип, який гарантує доступність державних сервісів для кожного громадянина, – зазначив Юрій Смолянинов, начальник Регіонального сервісного центру МВС в м. Києві. – Його дотримання є невід’ємною частиною якісно нового формату обслуговування громадян, який реалізується реформою сервісних центрів МВС. Ми раді бути одними з першопроходців в цій сфері та переконані, що такі сервіси як «ConnectPRO» мають бути запроваджені в кожній організації та державній установі”.

Інклюзивні зручності впроваджуються в сервісних центрах МВС за участі «Технології для людей», яка розробила  спеціальне програмне забезпечення «ConnectPRO», що встановлюється на електронні планшети. Сервіс працює наступним чином: при зверненні особи з вадами слуху адміністратор сервісного центру МВС запускає додаток та встановлює зв’язок зі спеціалізованим кол-центром, сертифіковані перекладачі якого в режимі реального часу здійснюють сурдопереклад консультації (звукового ряду на мову жестів і навпаки). Таким чином нечуючі або слабочуючі клієнти сервісних центрів МВС отримують більш якісне обслуговування. Найближчим часом сервіс «ConnectPRO» стане доступний також у Львові, Одесі, Харкові та Дніпрі.

“На жаль, на даний момент в суспільстві панують некоректні уявлення щодо того, яка кількість українців має вади слуху, – зазначив Віталій Потапчук, розробник додатку «ConnectPro». – Прийнято вважати, що кількість нечуючих є незначною, проте цей стереотип не відповідає дійсності: статистично доведено, що дану форму інвалідності має близько 0.01% населення країни. Ці люди живуть повноцінним життям: вчаться, працюють, керують авто, але з єдиною відмінністю – для них основною мовою коммунікації є жестова мова. Додаток «ConnectPro» створений для того, щоб задовільнити запит на більш комфортне життя сотень тисяч українців. Застосування даного інструменту для подолання бар’єру в коммунікації між чуючими та нечуючими громадянами є унікальним рішенням для України і непересічним – для світової практики надання державних послуг”.

Нагадаємо, що відпочатку реформи в усіх оновлених сервісних центрах МВС забезпечується дотримання стандартів інклюзивності в плані дизайну приміщень та поведінки адміністраторів, завдяки чому громадяни з інвалідністю мають можливість безперешкодно отримувати державні послуги. В подальшому сервісні центри МВС планують розширювати географію надання якісних послуг клієнтам з вадами слуху.

Громадян, які бажають відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу, сервісні центри МВС запрошують стати учасниками проекту «Таємний клієнт». Ми постійно на зв’язку: звертайтеся за консультаціями за телефоном (044) 290 19 88 або на офіційну сторінку в Фейсбук, слідкуйте за новинами на сайті Головного сервісного центру МВС.

 
В наших планах відкрити надсучасний сервісний центр, аналогів якому в системі сервісних центрів МВС України поки що не існує
Четвер, 19 вересня 2019, 15:00

В Обухівському територіальному сервісному центрі МВС №3244 відбулась зустріч начальника Регіонального сервісного центру МВС в Київській області Миколи Горбоноса з представниками органів місцевого самоврядування, громадськості та відвідувачами центру. Обговорено низку актуальних питань. Йшлося, зокрема, й про перебіг процесу переформатування колишніх МРЕВ Київщини в сучасні відкриті офіси, де за принципом «єдиного вікна» надають послуги, віднесені до компетенції Міністерства внутрішніх справ України: реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, заміна та видача посвідчень водія, видача міжнародних посвідчень водія, довідок про відсутність судимостей та інші.

Нині в Київській області функціонує 9 територіальних сервісних центрів. За останні 2 роки Регіональний сервісний центр МВС оновив 8 територіальних центрів. Сервісний центр нового зразка – це прозорий офіс, оснащений сучасними інформаційними системами та програмним забезпеченням. В оновлених ТСЦ передбачено зручності для всіх груп населення й, зокрема, для людей з інвалідністю. У приміщеннях таких центрів обов’язково є дитячий куточок для найменших відвідувачів та зона буккросингу, звідки кожен може взяти книжку в обмін на вже прочитану власну. До послуг відвідувачів привітний, кваліфікований персонал.

У планах РСЦ МВС в Київській області оновити останній з дев'яти сервісний центр № 3246, що у Софіївській Борщагівці Києво-Святошинського району, і перевести його роботу в абсолютно новий формат.

«У планах Регіонального сервісного центру МВС в Київській області збудувати в Софіївській Борщагівці просторе приміщення у сучасному стилі, де розміститься не лише територіальний сервісний центр МВС №3246, а й митна служба і, ймовірно, центр сертифікації. Усі вони дотичні до процесу реєстрації траспорних засобів. Тому таке сусідство забезпечить можливість надавати громадянам послуги комплесно, а це означає якісніше обслуговування з найменшим витрачанням часу на оформлення необхідних документів» - зазначив під час зустрічі начальник РСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос.

За його словами, це – унікальний проект, агалогів якому в загальноукраїнській системі із 156 сервісних центрів поки що не існує.

«Нині тривають непрості, але активні перемовини з Корпорацією «УкрАВТО», у приміщенні якого базується наш сервісний центр, щодо сприяння у втіленні цієї ідеї. Маємо небезпіставні содівання на те, що спільними зусиллями ми реалізуємонаші плани в найкоротший термін» , - наголосив Микола Горбонос.

         Аби наблизити якісний державний сервіс до людей, Регіональний сервісний центр в Київській області налагоджує співпрацю із Центрами надання адміністративних послуг (ЦНАП). Перелік послуг буде досить обмежений. Це обмін посвідчення водія (без складання іспитів), видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого, державна реєстрація нових транспортних засобів (без огляду експерта), перереєстрація транспортних засобів у зв’язку зі зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені, по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, та у разі встановлення газобалонного обладнання.

«На сьогодні між Регіональним сервісним центром МВС в Київській області та місцевими органами влади Київщини, які надають адміністративні послуги через ЦНАП, підписано 5 Узгоджених рішень. А саме з: Українською міською радою Обухівського району, Броварською райдержадміністрацією, Чабанівською селищною радою Києво-Святошинського району, Києво-Святошинською райдержадміністрацією та Іванківською райдержадміністрацією. За послугами системи МВС можна буде звертатись у ці ЦНАП вже найближчим часом», - розповів начальник відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взаємодії із суб’єктами господарювання РСЦ МВС в Київській області Євгеній Корнійко.

Серед іншого Євгеній Корнійко наголосив, що з початку року в Регіональному і територіальних сервісних центрах МВС тривала інтенсивна робота, про що свідчать її результати:

  • проведено майже 93 тисячі реєстращйних операцій з транспортними засобами;
  • видано понад 43 тисячі посвідчень водія (21 тисяча вперше після закінчення автошколи);
  • прийнято 33 тисячі теоретичних та 48 тисяч практичних іспитів зі знання Правил дорожнього руху;
  • підготовлено 919 водіїв, які здиснюють перевезення небезпечних вантажів;
  • видано майже 15 тисяч довідок про відсутність судимості;
  • від органів місцевого самоврядування прийнято 32 звернення стосовно необхідності виїзду Мобільного сервісного центру МВС (МСЦ здійснив 103 виїзди, послуги отримало 1 414 громадянина).

Та найвагоміший показник ефективності роботи, на думку Обухівського міського голови Олександра Левченка, який, до слова, теж взяв участь у зустрічі представників громади з начальником РСЦ МВС в Київській області Миколою Горбоносом, розмір податків, сплачених до місцевих бюджетів від діяльності сервіних центрів МВС. Приміром, до скарбниці Обухова надійшло мільйон 363 тисячі гривень, бюджет Броварів поповнився двома мільйонами 670 тисячами та найбільша сума сплачених податків від діяльності ТСЦ МВС Київщини має бюджет Києво-Святошинського району – 5 мільйонів 473 тисячі гривень (станом на 17 вересня 2019 р.). Загалом же нинішнього року Регіональний сервісний центр МВС перерахував місцевим бюджетам понад 19 мільйонів гривень.

Дізнавайтесь більше про перебіг процесу реформування сервісних центрів МВС Київської області, про новації, які вже набрали практичних обертів та на які очікується найближчим часом, з інформації, розміщеній на нашому сайті у розділі «НОВИНИ» та на офіційній сторінці у Facebook.

Отримати додаткову інформацію та проконсультуватися можна за номером телефону (044) 290-19-88 або в повідомленнях на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС.

 
Рік сервісу відкритих даних про першу реєстрацію авто
Вівторок, 27 серпня 2019, 16:33

Щороку в Україні здійснюється майже півтора мільйона реєстраційних операцій транспортних засобів. Які марки та моделі автомобілів користуються в українців найбільшою популярністю, яким технічним характеристикам віддають перевагу, який тип палива чи колір автівки обирають майбутні власники? Про все це, незважаючи на величезний обсяг інформації, можна дізнатися просто, скориставшись спеціальною онлайн-платформою.

У серпні минулого року Головний сервісний центр МВС оприлюднив відкриті дані про першу реєстрацію авто, що розміщені на національному порталі https://data.gov.ua. На основі цих даних створено онлайн-сервіс http://texty.org.ua/cars, де будь-хто за допомогою зручних фільтрів лише у кілька кліків має змогу отримати інформацію про тенденції на вітчизняному автомобільному ринку.

До оприлюднення відкритих даних лише трейдери володіли інформацією про насиченість авторинку певними марками автівок, а також про якісні та цінові параметри автомобілів, що продаються в Україні. Покупці ж не могли порівняти різні характеристики автомобілів та інших транспортних засобів, що давало можливість впливати на тіньове формування цін. Відкриття доступу до інформації зменшило кількість маніпуляцій та дозволило покупцям автомобілів приймати виважені рішення.

Сервіс створено на основі відкритих даних Єдиного державного реєстру транспортних засобів і надає доступ до інформації, починаючи з 2013 року.

До Єдиного державного реєстру транспортний засіб потрапляє після придбання і першої реєстрації в територіальному сервісному центрі МВС. Далі в реєстрі відображаються всі процеси, що відбуваються з автомобілем: зміна власника, номерного знака, здійснення переобладнання тощо. Зауважимо, що сервіс відкритих даних не містить конфіденційної інформації.

Кому ці дані стають у нагоді?

Передусім майбутнім автовласникам. Уявімо, що ви плануєте придбати авто. Починаєте пошуки «свого» транспортного засобу з аналізу ринку та губитесь у різноманітті пропозицій. До кого звернутись за порадою? Звісно, до громадян, які за найоптимальніші варіанти вже проголосували, так би мовити, «власним гаманцем», придбавши ту чи іншу автівку. Тобто завдяки сервісу відкритих даних можна знайти точну інформацію про найпопулярніші моделі авто у кожному з регіонів України.

Бізнесу. Маркетологи та дослідники автомобільного ринку можуть більше дізнатися про споживчу поведінку та вподобання громадян. Зокрема, які автомобілі купують мешканці того чи іншого регіону, якого року випуску, як колір авто впливає на його популярність тощо.

Державі. Відкриті дані допоможуть, наприклад:

  • зрозуміти, чи державні преференції стимулюють громадян активніше купувати електромобілі;
  • проектувати інфраструктуру, одночасно враховуючи потреби різних учасників дорожнього руху – водіїв, велосипедистів та пішоходів;
  • спостерігати динаміку реєстрації автомобілів із дизельними двигунами;
  • виокремити цікаві факти і т. д.

Окрім даних про приватні легкові автомобілі, проект дозволяє аналізувати дані стосовно реєстрації транспортних засобів інших категорій, зокрема автобусів та мікроавтобусів.

Нагадаємо: реалізація такого проекту стала можливою за сприяння Державного агентства з питань електронного урядування в межах проекту USAID/UK aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах”/TAPAS.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 33